سرقت گوشت از فروشگاه، آخرين راه حل زن بيوه بود


خبرها و مطالب جدید و جالب

جام جم: زني كه 2 بسته گوشت را از فروشگاهي در غرب تهران دزديده بود، دستگير و با قرار قانوني روانه زندان شد.

شامگاه يكشنبه اين هفته يكي از كاركنان فروشگاهي در غرب تهران هنگام كنترل مشتريان به زني كه همراه 2 دختر نوجوان بود، ظنين شد و دقايقي بعد متوجه شد، دختران نوجوان در گوشه اي ايستاده و زن همراه آنها به سمت قفسه مواد پروتئيني مي‌رود.

2 دختر نوجوان به محض ديدن كارمند فروشگاه وحشت كرده و سراسيمه آنجا را ترك كردند. دقايقي بعد ماموران در بازبيني فيلم دوربين مدار بسته فروشگاه مشاهده كردند، زن مشتري كه همراه دختران نوجوان بود، با برداشتن 2 بسته گوشت، آنها را درون كيفش قرار داده و در حال خروج از فروشگاه است.

به اين ترتيب موضوع را به همكارانش اطلاع داد و آنها مانع از خروج زن جوان از فروشگاه شدند. ماموران كلانتري 133 شهرزيبا با حضور در محل زن جوان را دستگير و به كلانتري منتقل كردند.زن جوان در بازجويي پليسي عنوان كرد به انگيزه مشكلات مالي و هزينه زندگي 2 دخترش بسته‌هاي گوشت را سرقت كرده است.متهم روز گذشته با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه 13 دادسراي ناحيه 5 تهران روانه زندان شد.

گفت‌وگو با متهم

در اين زمينه خبرنگار ما با اين زن به گفت‌وگو نشسته است كه در پي مي‌آيد.

چرا از فروشگاه گوشت سرقت كردي؟

2 سال قبل شوهرم فوت كرد. من ماندم و 2 دختر نوجوان. در اين مدت هزينه زندگي‌ام را به سختي تامين مي‌كردم.

چند سال داري؟

35 سال.

سابقه سرقت داري؟

خير، سرقت از فروشگاه اولين اتهام سرقتم است.

چرا به سرقت رو آوردي؟

به خاطر مشكلات مالي. پولي براي تامين هزينه زندگي‌ام نداشتم. هرجايي كه براي پيدا كردن كار مي‌رفتم از من ضامن مي‌خواستند و وقتي متوجه فوت شوهرم مي‌شدند، تقاضاي غيراخلاقي از من مي‌كردند.اما باور كنيد من فقط مي‌خواستم با فروش بسته‌هاي گوشت دزدي، پولي به دست بياورم و هزينه زندگي 2 فرزند و مادر سالخورده‌ام را تامين كنم.

حرف آخر

بله، اشتباه كرده‌ام و مي‌دانم آخر خط به زندان ختم مي‌شود. اما عاجزانه از مسوولان فروشگاه مي‌خواهم از خطاي من بگذرند و مرا به خاطر 2 دخترم و تباه نشدن زندگي آنها ببخشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,ساعت 3:6 توسط بابک| |


Power By: LoxBlog.Com